Rzecznik Poczty Polskiej odpowiada w sprawie sytuacji panującej w placówce w Słubicach
Czwartek 22 września 2022 brak komentarzy

Powracamy do tematu poczty w Słubicach. Od rzecznika prasowego Poczty Polskiej otrzymaliśmy odpowiedź na nasze pytania.
Pytaliśmy o fatalną sytuację w placówce gdzie brakuje pracowników do obsługi petentów, o podwyżki i godną płacę dla pracowników poczty, o co co zamierza Poczta aby poprawić jakość obsługi w Słubicach i czy planowane jest zamknięcie poczty w Słubicach?
Zamieszczamy odpowiedź w całości.
"przepraszamy za możliwy, tymczasowy spadek jakości obsługi Klientów. W związku z rotacją pracowników w UP Słubice występują przejściowe ograniczenia w liczbie funkcjonujących stanowisk obsługujących gości placówki. W trosce o przywrócenie najwyższych standardów obsługi prowadzimy już postępowania rekrutacyjne.
Infrastruktura w zajmowanym przez Pocztę lokalu została zaprojektowana wiele lat temu, w dobie innych wymagań i priorytetów architektonicznych, czego jako Spółka mamy świadomość. Dlatego też w najbliższej przyszłości nie wykluczamy wprowadzenia zmian zmierzających ku większej dostępności i otwartości naszej placówki.
Poczta Polska nie odpowiada za dane publikowane na stronach internetowych, za wyjątkiem oficjalnego kanału https://placowki.poczta-polska.pl/, gdzie informacja o czynnych placówkach i godzinach ich funkcjonowania aktualizowana jest na bieżąco.
Na terenie miasta Słubice nasi Klienci mogą skorzystać z usług pocztowych również w agencji pocztowej Słubice przy ul. Tadeusza Kościuszki 21.
Z wyrazami szacunku
Biuro Prasowe
Poczta Polska S.A."
A co Ty o tym myślisz?